måndag 1 juni 2009

let the word be unspoken...

Här sitter jag med min kanelbulle och ett glas joice... var ute i 10 min och fick lite färg. : ) Tänk om man hade varit ute en hel dag så brun man hade blivit...

Såg en grej när jag loggade in på msn... såg mitt ex hade skrivit "why? this is crazy?" Jag och mitt ex var tillsammans i 5 år. Eller vi höll ihop... jag har mina finaste stunder och minnen med honom. Jag fick min första kyss av honom. Han var min första i allt. För var dag som gick så växte min kärlek till honom. Kom ihåg när han brukade se på mig. Hans blick var som spjut... det kändes som han såg rakt genom mig. Det gjorde ont samtidigt som en värme gick genom hela kroppen...

Jag har aldrig känt så starkt som jag gjorde med mitt ex... inte ens i närheten. Jag har försökt känna så. Riktigt tvingat mig ibland. För ibland tänker jag, så speciell var han inte. Det måste finnas fler som han... men sanningen är så nej. Det finns där inte. Han är så speciell.

Men inget räckte. Jag räckte inte till. Vår kärlek räckte inte till. Om vi hade träffats idag, just idag hade jag vetat lite mer... jag hade insett vilken person han var och jag aldrig skulle få chansen att få träffa någon som han igen. Jag skulle ha gjort allt för att behålla honom vid min sida. Jag bara önskar att jag hade gjort saker och ting annorlunda än för 10 år sedan... jag hade kämpat mer för våran skull.

Iaf, så har han gift sig och har en dotter. (han är lika gammal som mig. Är 86:a) så därför massa frågor kom upp när jag såg vad han hade skrivit på msn. Jag ville fråga men vågade inte... det angår inte mig. Så lät det va... det sista jag sa till honom var "så länge du är lycklig så är jag lycklig"

Det är det enda jag vill att han ska vara, lycklig. Bara kände att en massa känslor döck upp igen... har drömt om honom i några nätter nu. Det är den närheten som vi hade, finns med i drömmarna... den sorgen men samtidigt... han betyder så mycket för mig fortfarande. Så mycket. Jag hade kunnat ge upp mitt liv bara för att få känna så igen för ett kort ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar