måndag 1 juni 2009

Så långt man kom...

Var tvungen och springa in igen för att byta om. Bh:n under linnet kasade ner hela tiden... jag och mina små bröst ! -_- Klaga aldrig på att du har för stora bröst för små är fan värre...

Iaf, när jag kom in så hittade jag morsan rotandes i mitt rum... trevligt ju. Visste att dom här hemma gjorde det men att se dom göra det är lite @£$€{[[]@!!!. Borde skaffa lås på min dörr och skaffa en egen adress så dom kan sluta sno min post med. Ibland ogillar jag dom men fan, oftast hatar jag dom.

Ja. Så nu sitter jag här framför datorn. Nu orkar jag inte gå ut för nu blev jag fanta med emo... aaah... ska aldrig skaffa barn. Tänker på att hoppa från ballkongen. För palla detta...

Mitt privat liv är allt för mig. Jag är väldigt mån om det och när någon försöker ta sig in på det området så blir jag väldigt sårad och väldigt jävligt förbannad ! Jag berättar väl själv saker när jag känner för det och när jag själv vill. Men när folk ska rota och smyga så blir jag självklart ännu mer mån om det. Gäller båda vänner och dom här hemma.

Dom ska föregå som ett gott exempel för dom är föräldrar. Inte fan har dom gjort det. Aldrig. Har aldrig sett dom som föräldrar. Snarare två st som går mig på nerverna konstant !

En önskan. Att jag aldrig i hela mitt liv skulle bli inblandad i deras liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar