onsdag 3 juni 2009

Juni

Försvinn fula duma väder ! Jag som tänkte ha min jeansjacka på mig idag. Men det ser alldeles för kallt ut... nästan som det är bud på att ta på sig sin vinterjacka... :S hade fönstret öppet hela natten så när jag vaknade var min nästipp helt frusen ! Not ok.

Tänker på om jag ska orka måla mina naglar eller om jag ska skita i det... dom känns så tråkiga... så lite har man att göra så man hinner tänka om man ska måla sina naglar.

Våra fina grannar spelar som musik som vanligt på morgonen. Varje dag kl 10.00 vaknar man av deras jävla skit musik. Ska ta reda på var dom bor sen ska jag kasta in ruttna ägg, nä just det fan... finns inga brevinkast här... men nått måste göras alltså... :p ska spela in en dag så ni får höra hur hemskt det låter... ! Det är samma låtar som spelas om och om igen. Kan vilken ordning dom kommer i nu. Hade varit ok om dom hade spelat schysst musik men detta är en plåga !
Hata din granne.

Nu måste jag iaf börja göra mig i ordning. Ska sitta och glo på ett ams möte. Shuho !
/ Ciao.

Ueda & Taguchi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar