söndag 10 maj 2009

090510

När jag stod i kön till Girugamesh började först små regna men sen gick det över. När jag kom ditt var alla riktigt snygga. Själv kom jag ditt med vanlig skinnjacka, linne och jeansleggings... när man nästan var framme så började det spöregna såklart... kul, men det gick över ganska snabbt.

Farligt nära ingången. Dom som inte hade någon cd-skiva att signera fick såklart köpa en. Jag hade inga pengar på mig... bara tänkte, nej får man inte gå in nu... men det var ett par tjejer till som inte hade någon cd-skiva så vi fick skapa en alledels egen liten kö och vänta på alla som hade en skiva gå före. Träffade en tjej som väntade på sin polare som var där inne. Hon själv hade aldrig hört talas om dom, sett dom eller lyssnat på dom. Men när jag sa att man fick signera typ vad som helst så blev hon helt på. Hon bara : Men vadå kan man be dom skriva på min arm te.x ? Haha aa visst... ^^ bara dom inte tänker sen att du aldrig kommer tvätta av armen. :p Så hon fick ett papper från min anteckningbok. Jag är generös.

När man kom ditt sa Satoshi : Hi. Jag bara... hej ! (......) mitt hjärta dunkade i 180 alltså... Ryo var sist och skrev på och han sa riktigt "thank you." Sen tittade han djupt i ögonen på en. Tänk er själva... jag bara aaaaaaaa... sen skrek jag omg ! En tjej som var kläd i vitt och hade blod (?) på sin klänning stirrade på mig som om jag hade rymt från psyket... Oh, if you only knew....

Nu har jag inget och se framemot på ett bra tag... jag är ganska trött på alla bittra människor där ute. För man blir själv bitter. Känns som varje gång jag är glad så är alla andra inte det eller så gillar dom inte och se mig glad ? O_o Nej, nej då... men jag ska alltid anpassa mig efter er. Naiv är jag...

Ah...I'm breaking
You have no obligation
To so lightly interfere

*

My heart will
Contain the same color
Your eyes sees when they
Look up at the sky

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar