lördag 23 maj 2009

Vad är värre leken !

Vad är värre än höra dina grannar spela el-bas mitt på morgonen ?
Svar : Höra dina grannar spela guitar och sjunga medans mitt på
dagen när dom är stup fulla

Vad är värre än att höra dina grannar sjunga karaoke mitt på morgonen ?
Svar : Höra dina grannar sjunga ballader !

Vad är värre än att höra dina utlänska grannar sjunga ballader ?
Svar : Höra dina grannar sjunga på utlänska !

Vad är värre än att höra dina grannar sjunga på utlänska ?
Svar : Höra dina utlänska grannar bråka kl halv 7 på morgonen !

*

Vad är värre än en täppt näsborre ?
Svar : Två täppta näsborrar !

Vad är värre än att se på en dålig film mitt på morgonen för du inte kan sova ?
Svar : Höra dina grannar spela guitar och sjunga medans mitt på
dagen när dom är stup fulla !

Vad är värre än höra dina grannar spela guitar och sjunga medans
mitt på dagen när dom är stup fulla
Svar : Finns inget värre än att bli väckt mitt på morgonen av ett jävla dåligt
sjungande och jävligt dåligt spelande !

Sen plus att jag är sjuk och har två täppta näsborrar samt killing huvudvärk.
Inget bra på tv, jag kan inte gå ut, finns ingen mat här hemma plus har grannar
som är TON DÖVA ! Vad fan gör man ? HATA DIN GRANNE. Ska trycka upp
den texten på linnen i sommar. Skulle inte förvåna mig att det börjar bli en trend
att trycka upp sina egna teckningar på linnen.

Nu ska jag se på Saw V efter jag har sett klart på Saturday nånting med Adam
Sandler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar