tisdag 12 maj 2009

Summer 2009

Ja, om det blir någon sommar i år... O_o Något som jag tänkte köra med i "sommar" är massvis med armband. Enkelt linne men tuffa stora armband. Eller ett lite mer festligare linne och ett enkelt armband. Armband känns maffigt på något sätt. : ) Man känner inte sig naken och det kan tuffa till sin outfit väldigt mycket.

Ur och Penn hade jätte fina armband. Stora glas stenar och lyckoamuletter. Fast dom här är från H&M. Inte så illa dom heller. Men jag tänker nog köra med nitar i år. Oh yes.

Söta klänningar. Lite väl söta för mig kanske men dra på en jeansjacka över och håret uppsatt i en hästsvans så... undrar bara hur länge jag kommer "känna mig som hemma" i dom.

För 10 sommrar sedan så var det runt 25 grader ute, just vid det här datumet. Om ett par dagar så var det 35 grader ute ! 19 maj år 1999. Vad är det nu... 12 grader ute kanske. Och värre ska det tydligen bli. Bye bye sommar. Usch hatar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar