måndag 25 maj 2009

10 lätta saker i livet


5 saker som jag älskar :

1. Brunsås - Brunsås grön peppar sås. What ever. Jag älskar det ! ^^ Ingen kokt potatis utan sås.
2. Skräckfilmer - Sitter alltid och små fnittrar innan jag startar en skräckfilm för jag vet hur äckligt läskig den kommer va.
3. Musik - Music is my way of thinking. M is for Music. Jag dör hellre än att lever ett liv utan musik.
4. Josefin II - Min kisse då´ra. : ) Min lilla glädjespridare här hemma. Vår första Josefin hade vi nere i skåne. Hon gick ut en dag och kom aldrig mer tillbaka... : ( så efter det bestämde vi för att ha Josefin II som innekatt. :p
5. Snälla människor ! - I adore. Det är faktiskt härligt att få ett leende av någon. Eller möta ett trevligt bemötande. Det kan rädda ens dag.

*

5 saker som jag hatar † :

1. Förskyldning
- Har snart varit sjuk i en hel vecka. Fy fan säger jag bara.
2. Folk som tar en för givet - Finns inget värre...
3. Pank - Att vara utan pengar är som att sitta i ett fängelse. Allt är begränsat. Man kan inte göra nånting...
4. Sympati - "Åh så synd det är om dig. Tycker så synd om dig. Gud så hemskt"
5. Min tröga jävla dator ! - Go to hell. Ska skrota dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar