torsdag 7 maj 2009

Blää

Nepp fortfarande ingen som har ringt ! Jag är inte ett dugg
förvånad...

Skulle iaf se på skor idag. Gick in i varenda affär som fanns.
Men det blev : nej, nej, nej, nej, mm... nej, nja nej. Gud så
tråkigt det är och kolla på skor. Jag kan gå in i en affär och
direkt ja ! Dom ska jag ha. Jag har en bild i huvudet på hur
dom ska se ut och så ska dom se ut...

Fanns jätte söta ballerina skor och luförs. (stavning?) Men
nej... så den sista affären man gick in på var H&M. Hittade
deras ballerinaskor och tänkte ja, dom är väl dom närmaste
som jag har tänkt på... men så såg jag en tunika hängandes.
Jag bara waw.... sen tittade jag lite närmare på den och sa :
WAW ! Den här måste jag ha... så väck med ballerinaskorna
och in med tunikan... så ja, par nya skor behöver jag verkligen
iom jag har inga vårskor. Men ja... what ever.















Jag hatar min webcam. Alla färger blir så dystra...
Även fast jag har den på stark färg så blir bilden/bilderna
så här... den är riktigt röd och gul... tänkte ha par 3/4
tights till och par söta ballerinaskor då... sen på med
brillsen såklart. Utav ett plagg så kan jag se hela outfiten
direkt... och så vill jag ha det... det var väl lite så med
skorna. Alla skor som jag såg kunde jag inte se alla mina
byxor till utan bara kanske ett par. Jag vill inte ha minst
olika 6 par skor för dom ska matcha mina byxor ! Va fan,
så jävla fåfäng är jag inte...

Men morsan sa "men du kan ju bara köpa ett par nya
skor." Jag vill inte gå i en sko affär till på väldigt länge...
så road är jag inte av det...

Men om jag hade hittat par skor som jag verkligen hade
velat ha så hade jag nog aldrig köpt tunikan... jag vet med
erfarenhet att jag inte ska köpa något halv hjärtat för jag
bara ångrar det sen och blir helt förkrossad över mitt dåliga
köp... så jävla mycket pengar man har slängt ut på impuls köp.
Inget som man är direkt stolt över. Kanske därför jag lider av
sån stor beslutångest med.

Det blir mycket "jag" i det här inlägget men just nu känner
jag mig väldigt självisk pågrund av det här jävla "jobbet"
som man var "anställd" på som inte hör av sig utan bara
slängt i väg en... jag är pisst off att jämnt bli behandlad
som skit. Nu har det blivit för mycket. Tror ingen förstår
förutom jag själv.

Nu ska jag fortsätta se Hjälp ! Jag är med i en japansk
tv-show.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar