lördag 30 maj 2009

Rock´n roll

Fy fan vilken fin dag det har varit idag. Varmt och riktigt skönt. Då måste man ju ut. : ) Hittade ett armband inne på H&M but that´s it. Var en runda in om H&M på drottning gatan tror jag... iaf så är jag glad över att jag inte jobbar där för sicken röra. Allt låg huller om buller linnen som hade trasslat till sig i andra linnen, bläh... och alla trängs. Tittar man på något så kommer det alltid någon som ska rycka i samma sak som du håller i. Så gick till gallerian där deras H&M var lite lugnare. Något som jag stör mig på är att alla affärer har olika saker. Vill man ha något så får man gå till den affären på kungs gatan eller drottning gatan. Har dom inte det där nä då får man gå någon annanstans... :p jävla springande. Sen tittade jag lite på Sthlm maraton. Fattar inte hur dom pallar. Hade åkt snålskjuts.


Det silvriga armbandet var det jag köpte på H&M. Kanske inte så snyggt blandat. Nitarmband, rasstafarie armband och så något krimskrams. Men jag gillar alla tre så dom fick åka på. ^^ Samt jag gillar linnet som jag köpte på Gina trico igår med... från och med nu tänker jag bara köpa overseize linnen och toppar för det är fan snyggt. Jag hatar linnen som slutar precis under magen.

När det är så här varmt med så får man inte glömma och smörja in sig. Smörjde in mina armar men inte benen så dom är jätte torra nu. Torra och bleka. Snyggt.

Outfit :
Linne från Gina trico
Skinnimitation 3/4 leggings från Gina trico

Nu är jag hungri.
Hoppas alla andra har haft en bra dag. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar