fredag 1 maj 2009

METAL TOWN

Vem ska ditt i år ?? : ) Jag o L har pratat lite smått om det.
Men hon kan bara åka ditt på lördagen för hon jobbar på
fredagen. Men fan, alla bra band spelar på fredagen !

Slipknot
Disturbed
Volbeat
Pain
Dead By April

Det är ju dom som jag mest sucktar efter att få se
live... det är inte varje dag på ett livsår som det finns
möjligheten att se dom samlade på under samma ställe.

På lördagen spelar :

Marilyn Manson
DIR EN GREY
Dragonforce
Mustasch
Girugamesh


Inte så illa det heller. DIR EN GREY & Girugamesh är två
j-rock band som jag så länge har velat se... säkert i minst
två år då jag först hörde dom. Tänkte shit... Dragonforce
vill jag mest se för deras sinnes gitarr spelningar... ^^
Det hade varit en upplevelse och få se alla dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar