måndag 25 maj 2009

Åh din sjuka människa...

Jag är sjuk... fortfarande. Jätte tråkigt. Hoppas jag mår bättre snart med tanke på det ska bli fint väder i veckan ! Jag vill känna att jag lever.

Iaf har jag sett på några filmer medans jag var sjuk... finns inte så mycket annat att göra... har bl.a sett på :

Dum & Dummare
Mirror(s) ?
Jumanji
The mist - bara början
Saw V

Kommer inte på fler... Mirror(s) kommer inte ens ihåg namnet var så där... när den väl var läskig så var den fanta med läskig men lite dryg... väldigt coolt koncept där dom har speglar som, vad ska man säga... ja, the bad guys. ^^ Eller att andarna använde speglarna för att komma åt sina offer.

Jag har en stor spegel och en liten mindre spegel inne på mitt rum. Den stora spegeln har jag vänt på för att slippa ha själva glaset utvänt mot rummet och den lilla har jag bakom min säng. Jag tror inte det är så speciellt bra att ha speglar i sitt rum med tanke på att man kan få många synvilor om nätterna... :p speciellt såna som mig. Vaknar halv vaken och får hallisar... not good.... sen är det intressant med om andar/spöken kan se in i ditt rum via din spegel.

Puh ja... mer än sett på filmer så har jag väl läst lite bloggar med... hon där kisse blir ju bara roligare och roligare... hennes två senaste inlägg som hon försöker ge sig in på politik var ganska så skrattretande. Där försökte hon skylla över alla världens problem på kinserna... hon tog inte med min kommentar !! Vad är tjejens problem ?? :p Sen när hon sitter och skriver om Moderaterna och allt... jag orkar inte... :p när är det dags för henne och skaffa sig ett riktigt jobb och blir lite mognare i huvudet ? Så hon slipper och provocera sina läsare varje dag för att få sin "lön". Sen om hon har något personlig emot kinserna får hon ju ta på sin privattid... både hon och amir verkar inte komma så bra överens med dom. Avundsjuka ? Måste vara så. Tror kisse har blivit bräddad av en vacker asiatisk tjej och amir blev dissad av en snygg hunk asiat. ^^ Nä just det. Dom snodde ju hans pengar... Mahaha.

Nä oj... ingen hemlighet längre att jag inte gillar nån av dom två. Usch, bläh och ännu mer usch. Dom andra två fjortisarna klår nästan amir och kisse i iq, fan. Tror det är amir lollypop och kisse muuu som styr över alla naturkatastrofer.

Nu ska jag se om jag kan kanske få se en ande eller två i mina speglar.
H a l l a !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar