fredag 8 maj 2009

Djingis Khan

Nanna ligger inne på sjukhus och ska bli opererad ! Gud som jag hoppas det går bra. Och hon slipper gå genom fler operationer. Hon ska inte ha ont något mer. Så se till och gör henne frisk !
Nu är iaf Louise och Carro på väg upp till Sthlm. Sen ska dom ta färjan på morgonen över till Finland ! För att sen stanna där en dag sen åker dom hem på söndag morgon... : / hoppas dom pallar alltså... ^^ men om dom ska vara i Finland måste dom uppleva en finsk fylla ! Jomaulata.

Jag har även hittat en jätte mega super söt blogg ! Eller bloggerska. Hela hennes blogg är *kawaii.* ^^ Fick inspiration att fixa mina naglar. Tydligen är jag den enda som tycker det är dö tråkigt att fixa naglarna. Jag köper inga lösnaglar och orkar inte sitta i en stol och få dom fixade. Ej tålamod. Men jag älskar nagellack. I alla olika möjliga färger. Så jag hittade en sida där man kunde köpa strasspärlor. Så ska ta mig i kragen och fixa mina naglar i sommar. Har blivit så, vet inte... vill pilla med saker. :p

Nu har jag färgat håret ! OMG, OMG, OMG !!
Bara det inte blir för brunt nu. :p vill ju ha det
shimmrande brunt...

"Ja, nu ska vi ut och härja.
Supa och slåss och svärja.
Bränna röda stugor, slå små barn.."

Hasse&Tage - Djingis Khan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar