fredag 8 maj 2009

Every day it´s a getting closer.

Hellu.

På söndag kommer lill Louise och Carro och någon till och hälsar på !! ^^ Dom kommer in med färjan kl 06.00 från Finland vilket är lite synd för då är dom inne i Sthlm runt 08.00 kanske... vad har öppet då ? Så vi ska hälsa på nanna mormor en stund sen får Louise och resten åka hem igen för dom har ju en bit och köra. Enda ner till skåne och dom ska jobba nästa dag, så det är lite si o så med hur länge dom pallar vara kvar här...

Men ! Runt den 5-6 juni kommer jag ner... den helgen kommer bli wicked. Ska stanna lite längre med... sen runt midsommar (när det nu är) så kommer Louise upp här. Bäst för henne iaf. :p För jag pallar inte vara ensam här uppe längre...










Dom här skorna snygga. Gick runt på
1400 kr tror jag. Vill ha ! Från Brandos.se

Vet inte om jag ska färga håret nu eller om jag ska vänta ett tag till.
Tror jag ska kolla vad den där hobby affären ligger först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar