tisdag 5 maj 2009

Sakta vi går genom stan.

Så härligt att det regnar ute... året första vår regn.
Det luktar så gott med efter det har regnat... asfalt
eller gräs. Jag vill bara ut och sätta mig. :p Hade totalt
glömt bort hur mysigt det kan vara med regn.

Var innan vid Kungsgatan idag och letade efter den
här hobbyn affären som ska ha textil färg. Gick hela
gatan tills jag kom fram till Stureplan. Inte fan såg jag
nån hobby affär. Gick in på deras hemsida och kollade
och ja, det stod dom skulle ligga på Kungsgatan 34. Det
enda jag såg var typ kontors hus. Ah, det sög...

När man lika bra var nere om stan gick jag genom några
affärer... dock inte Gina trico. Men Cubos och H&M bla.
Gick ner där man kan gå upp vid Gallerian. En kille som
jag trodde jag kände igen kom gående mot mig men precis
när jag såg att det inte var han så gjorde jag nån grimas...
tittade sen åt höger och precis brevid mig spelade dom in
något program. Dom intervjuade någon med kamera och mic.
Ja, men det är typiskt... varför inte låta hela Sthlm få se min
snygga grimas ? O_o

Blogger har en knapp där man kan kontrollera sin stavning.
Det blir gult på det ordet som är felstavad. Något som jag
stör mig på är när man trycker på ordet för att få det rätt
stavat så står det (inget förslag). Nej men den vet att det
är felstavat men har inga förslag ?? Tacka fan vet jag google.
Drygt bara och trycka upp ett fönster till.

Nu ska jag duscha sen tänka om jag ska färga håret
eller om jag ska hämta ut ett paket från LJ... ^^
Blir nog duscha, hämta ut paket imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar