tisdag 12 maj 2009

I feel like shit. But atleast I feel something !

Inatt drömde jag inte om Ally McBeal men drömde om havet. Var först i en bubbelpool med en massa andra. Sen dök någon upp som jag hade träffat innan. Han hade fått stygn i halsen och fick då inte bada men ändå så var han i bubbelpoolen. Så fick dra upp han och följa med honom till utgången. På väg ut så spydde jag. Då sa han att jag inte heller fick vara i bubbelpoolen och han antagligen hade smittat mig. Pang, bom. Så var vi ute på havet. Jag fattade inte riktigt vad skillnaden var mellan bubbelpool och havet. Men där seglade vi. Såg hajfenor. Efter så hade dom byggt upp stora ställningar vid stranden. Var som typ karuseller. Fast man åkte rätt ner i havet när den var slut. Vågorna var enorma. Havet var liksom genomskinligt grönt.

Killen med styggnen hade lurat väck mig från bubbelpoolen för han tyckte inte jag skulle vara där, utan ute vid havet. (Jag är inget direkt stort fan av havet i verkligheten så jag fattar inte varför jag drömer om havet så ofta.) När dom stängde ner karusellerna så försvann han. Gick in i en affär och skulle låna en telefon. Då plötsligt kom två stora killar och skulle slå ner mig men så dök en annan kille upp och slog ned dom, efter der sa han något.

Och där vaknade jag. Jag hatar att vakna upp mitt i en dröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar