måndag 4 maj 2009

Wasabi


Idag har det varit en riktig stillsam dag. Vissa säger att
det har regnat men jag har inte märkt något. Skönt. ^^

Imorgon ska jag ringa till ams. Åka in till stan och handla
textilfärg. Mina sneakers är förstörda. "Man ska inte tvätta
tygskor i maskin." Vad bra ni säger det efter jag hade tvättat
dom då. Inte fanns det några par kvar heller förutom i stl 40
vilket är 4 stl för stort. Kan använda som som båtar när jag
ska ut på sjön.

Iaf, textilfärg. Ska dränka dom i textilfärg och hoppas dom
blir vita igen. Då kommer jag skrika halleluja. Annars ska
jag hitta par vita eller svarta ballerinaskor. Svårt det där.
Jag längtar efter högkonjunkturen.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska göra. Men nått blir det väl.
Läsa lite manga kanske...

/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar