lördag 2 maj 2009

Ambassadeur


Ca 7 dagar : Kommer Louise och Carro upp om
och hälsar på om dom pallar. Dom skulle först på
en kryssning till finland, stanna där över helgen
sen får vi se.

29-30 maj : Ska hälsa på Marcus. Mycket snack
men inget händer. :p Men snackade med honom
idag så bestämde vi att jag ska hälsa på honom så
snart som möjligt.

6-7 juni : STARSHINE ÖPPNAR IGEN 30 ÅRS
Jubileum !! Fett nice. Så mycket vi har pratat om
gamla hederliga SS om att så kul det hade varit
om dom hade öppnat igen. Och Paff, bom, wiie ! :D
Så ska dom ha öppet en hel helg. Kommer bli galet.
Så ner till Skåne igen då alltså.

26-27 juni : Metal Town. Nepp Louise vill inte med
längre för hon skulle jobba på fredagen. : ( Så hon
kunde inte. Jag måste hitta någon som vill hänga
med mig tills dess. För det här året Metal Town
vill jag inte missa...

25-30 juli : Massa marknader och festivaler börjar
just på den veckan. Var ? Jo i Skåne såklart... nu börjar
jag verkligen ångra att jag flyttade upp hit... allt händer
ju nere i Skåne för fan !

Även fast jag trivs mer här uppe så känns det såklart
när man får höra en massa att man är saknad där nere...
jag saknar dom men inte tillvaron... bara dom kunde
förstå det och vara glada för min skull.

Idag ska jag ut (om jag får låna pengar av mamma)
blir väl Ambassadeuren. Men vill till något ställe där
det inte finns så många brats eller snobbar. Jag känner
mig verkligen inte hemma där. Jag gillar inte klädstilen
& jag gillar inte attityden. Ett perfekt uteställe är bra
musik, bra folk, bra stämning och stort dansgolv.

Alla här uppe är så kaxiga och tror dom är något.
Precis som Johan Glans säger om 08:or. : ) "Mu ?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar