torsdag 28 maj 2009

♥ Galaxy - Kan Dee


*pip* *pip* *pip* typiskt, så jädrans typiskt ! Efter alla räkningar hade blivit betalda så ingsåg jag att jag inte hade råd att köpa Galaxy made by Kan Dee. Jag ska klara mig på 800 kr. Shu-fucking-ho.... Jag föll verkligen för det linnet...

Men bara kolla liksom. Älskar hörlurarna och hon verkar vara i en helt annan värld. Plus hon är grön ! Min favorit färg... Men ! Kan Dee kanske kommer ha Galaxy på en overseize tisha. Då ska jag ha ett sånt...

Så om någon inte har hunnit beställa eller vill ha Galaxy så fråga Kan Dee om hon fortfarande har kvar ett... : ) *fråga, fråga, fråga* http://kandeedrawings.blogg.se/

Jag har jätte dåligt samvete för jag i sista min sa att jag inte hade råd. Den sista inbetalningen var den 25:de med... usch. Fy på mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar