torsdag 7 maj 2009

Försäljningsföretag

Godmorgon.

Det där jävla företaget har hört av sig igen. Men antar
dom inte har tagit bort min emailadress och skickade ut
en inbjudan på deras möte imorgon. Så ringde till han då
som höll i det och frågade om det även gällde för mig iom
dom inte har hört av sig sen i början av april men dom sa
att dom skulle.

Så sa han åh ska kolla upp det. Hur kan jag nå dig ? Gav
ut mitt mobnr och det lät precis som han bara låtsades
skriva upp det eller han brydde sig inte för ingen skriver
ner ett mobnr så snabbt... :p iaf så sa han : hör av mig inom
dagen. Jo, vi vet ju hur duktiga ni är på ert företag att höra
av er...

Nej, så alla såna försäljningsföretag som påstår att dom är
bäst osv, går inte även dom att lita på. Dom låtsas att vara
snälla men i sannerligen så skiter dom i deras anställda.

Tycker det är jävligt fult av dom. Det minsta dom kan
göra är väl att skicka ett email och säga att man inte fick
platsen. För ringa en vågar dom inte. Fuckers.

Nej, fick ett brev från ams med att man har fått tillbaka
sin jobbgaranti med så det är bra... nu ska jag bara vänta
på "bättre tider"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar