söndag 3 maj 2009

Arg ?

Ja... det är en av mina dåliga vanor. Att dubbel boka sig.
Jag vill så mycket och kan inte säga nej (till mycket) så det
blir : ja, ja, ja, ja, ja.

Ska ju träffa Marcus i slutet av Maj. Men sen ska jag ner
till Skåne igen runt 5-6 juni. Jag undrar hur jag kommer
ha råd med allt. Sen lovade jag höra av mig till C&J när
man kom ner igen. Sen ska man lyckas klämma in dom
två med innan man åker hem igen.

Nu har jag varit nere i Skåne snart 3 gånger. Louise har
hälsat på en gång C&J noll. C&J har mage och säga att
jag måste höra av mig i tid om jag ska kunna träffa dom
och dom har varit så sega efter allt festande så dom har
inte haft tid. Dom förväntar sig att jag ska göra allt. Sen
att dom är så jävla snåla och rädda för att lämna deras
trygga små hem... ibland vill jag bara... !

Och ibland känns det som Louise inte vill komma och
hälsa på utan hellre drar ner mig till Skåne... känns
liksom... hon dubbel bokar inte utan skiter i den ena
hon först bestämde med. Och det får mig att känna
lite irriterad över.

När allt såg verkligen bra ut så vände det på ett ögonblick.
Och jag fick starta om från början. Jag är så jävla trött på det.
Jag är så jävla trött på alla som vill dra ner en. Jag är så
fruktansvärt trött på alla sjuka personer det finns där ute.
Avundsjuka idioter.

En äkta vän går inte bakom ryggen på en. Smyger inte
omkring med mina ex. Fryser ut en eller är avundsjuk
på en så pass mycket att dom trycker ner en för dom själva
ska må bra.

Allt på en gång. Jag är så fruktansvärt förbannad på
allt och alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar