onsdag 27 maj 2009

I don´t wanna cry alone !

Har tjatat ihjäl låten RESCUE med Kat-tun hela dan... ^^ känns bra. Usch får inte pengar förens imorgon. Jag vill göra något idag. Känner mig på bra humör vilket händer kanske en gång i månaden...

Jag har anmält mig som voluntär till ett katthem. : ) Dom har hört av sig men jag har inte kunnat svara tillbaka förens nu så hoppas jag fortfarande får platsen... : / det är min vanliga tur vi snackar om här !

Min söta misse. :p Jag älskar katter så det känns som en självklarhet för mig att hjälpa andra katter som har det lite svårt... jag skulle vilja resa jorden runt och hjälpa andra djur med från utrotning och djurplågeri. Men är man bara en vanlig person och bor i sverige så får man nöja sig med det man har. ^^ Och jag tänker oftast att det alltid kan bli bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar