söndag 3 maj 2009

Hellu

Idag eller om två veckor tänkte jag färga håret.
Den här gången köpte jag fanta med mellan blont från
Schwarzkof. Fan vad det ordet ska vara svårt att stava.

Om jag inte får den här chokladfärgen nu så blir jag
aaaarg. Så blir det oranget ist. Jiiiej.

Finns liksom ingen mellan färg mellan ljusbrunt och
blont. Hm... kanske borde ha tagit ljusbrunt iaf...

Det var extra pris på Schwarzkof. 55 kr bara. Skit
billigt ju. Jag brukar använda Schwarzkof eller Garnier.
Båda milda mot sin budget och fungerar bra.





























Toppen från Filippa K. Nu fattas bara korta
svarta piratbyxor och små söta svarta ballerinaskor.
Var och tittade på ballerinaskor inne på Indiska men
såklart så fanns inte min st kvar. Dom går åt som smör.
Inte konstigt för dom är såå söta. Får väl åka in till city
och se om det finns något par där. Nu vill jag verkligen ha
ett par.

Nu ska jag äta.
/ Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar