torsdag 21 maj 2009

Hayden Angel Tee

Hittade den här inne på http://www.melba.se/
Jätte söt. Tänkte ha den till par svarta stuprörjeans och så asmånga coola nitarmband. Klarar inte av när det blir för sött... :p måste bryta av med något. Hittade några andra fina toppar med där inne på Melba men är rädd för dom ska vara alldeles förstora... men en t-shirt ska ju sitta lite så löst tycker jag. Det kanske är en topp mera men jag säger att det är en t-shirt...

Annars då ? Jo, näsan rinner och alla bacillerna försvinner ! Rim mitt på nattkvisten. Väntar på att Medium kan börja så jag kan somna till det. Jag mår faktiskt lite bättre. Huvudvärken sitter dock i, hostar lite då och då, näsan rinner men annars I feel Great ! Och här pratar jag i stort sätt med mig själv. Men man får bäst svar då. Ibland.
Natti natti på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar