onsdag 20 maj 2009

Fan, jag saknar mat Tina !

Jag är förskyld. Eller nått... muskelvärk och ledvärk. Hostar som ett jävla offer... har legat i sängen från 14.00 tills nu. Gick upp för att göra en soppa. Två stora klyftor vitlök kastade jag ner med. Känner mig som ett överkört as...

Haha det låter så roligt när man hör den skånska dialekten nu... ^^ mat Tina gör reklam för city gross. Jag saknar henne. Hennes matlagning som såg så enkel ut att göra plus hon var alltid så glad. Hon får gärna adoptera mig.

Det bästa med att vara sjuk är att man har fan ingen aptit... : / höll på att spy av soppan... blev för mycket och nu försöker morsan tvinga på mig vårullar. Ursäkta ? Men hör ni inte mig hosta... ? *host harkel host*

Jaja... även fast jag inte orkar tänka på mat just nu så finns mat ändå bara i mitt huvud... vill bli frisk så jag kan smaka på halvan här hemma. Jätte god "godis/kaka" vet inte hur man ska förklara den. Den smakar nöt och den smälter liksom i munnen på en. Jätte god.

Migrän !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar