måndag 11 maj 2009

090511

Så trött jag är... har inte alls sovit speciellt bra inatt... drömde om dom från Ally Mcbeal. Ally låg inne på sjukhus och Elaine och Nell bråkade om någon klänning som dom skulle ge Ally... alltså det var en väldigt wierd dream men ändå så kändes den verklig... förstår inte varför jag just drömde om dom från Ally Mcbeal för...

Mina kläder från H&M har kommit. Jag fattar inte varför jag köper ljusa kläder för... jag trivs inte alls i det. Hemma hos mormor så hade jag på mig mitt nya röda linne och par ljusa jeansleggings... Louise bara : fan vad ovanligt det är och se dig i ljusa kläder !

Kände mig inte alls bekväm i det... fan vad alla ska hålla på och lägga sig i vad man har på sig ! Väl inte dom som ska gå i det heller. Måste sluta lyssna på vad alla säger.

När jag kom hem igen från mormor så byte jag om till mina mörka jeansleggings, ett vitt linne och ett svart linne ovan på och min skinnjacka. Solbrillsen åkte på med och jag kan säga att man kände sig som mer hemma i dom kläderna än i dom ljusa... kan bryta av med någon färgklick men inte bara ljust. Blä.

Slänger upp en bild på Ueda Tatsuya. Han klär i allt. ^^ Med eller utan kläder. Det är upp till han liksom... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar